איך לדעת אם אתה יורד מעיזת ילד על ידי כוחם של היהודים

איך יודעים אם האדם יורד מיהודי

הקושי לדעת אם האדם יורד מיהודי בברזיל הוא יותר באנשי הפנים של הצפון-מזרח ובצפון, כי יש משפחות שאין להן אפילו תעודת לידה ויש אנשים שאפילו לא יודעים מי אמא או אבא. והיינו אצל ילדים יהודיים פורטוגל שנלקחו כוח המשפחה היהודית המוענקות למשפחות הקתולית .. ולפיכך קשה לדעת BY ydna BY mtDNA וגם תלוי האתר אשר אבותיך באימוץ לדעת אם כן JOIN שעם גנאלוגיה וגנטיקה AS OY DNA HIM OR MT DNA מתכוונת להיות משפחה אחרת שאימצה ...
IF של דנ"א FAMILY AFFONSO חדש Y IT NOT יהיה העם לאותה משפחה ושם המשפחה של כל AFFONSO.
אמא שלי היא MENDES אבל אני חייב ממוצא פורטוגלי עבור הצד חזה האפריקני הוא לא עשה את מבחן מלא על זה, ה- DNA Y שלי לפי 37 סמני זה אשכנזי-ספרדי I HAVE חדש שם משפחה או קרוב משפחה יחסית, אף הדוק עם זה או שם משפחה WITH בלי שם משפחה MALE המשפחה שלי. . מעל CIMBRA DIFFICULTY אם סיימה FENÍCIO עוד לפני הגנטיקה של אותם הוא שונה קצת ..
If people of unusual Portuguese surnames most have European genetics and a minority has Semite non-Phoenician genetics as the Arabs were very few people in Portugal, since the Moors are not Semitic soon have a strong possibility of having their origin as Israelite or have.
אם לאנשים בעלי שם משפחה פורטוגלי יוצא דופן יש רוב גנטיקה אירופית ומיעוט יש גנטיקה שמית לא פיניקית, כי הערבים היו מעט מאוד אנשים בפורטוגל, שכן המורים הם לא שמית בקרוב יש אפשרות חזקה של מוצאם כישראל או יש.

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Quem deve herdar a terra de Israel